Okei, voisin selostaa sarjakuvan ideaa hieman.. 
Heh, hieman Iron man vaikutteita robotissa.. Mutta kun se puku on niin söötti! ^^' Ja robotti sen takia, koska opettaja puhui aina roboteista, mikä oli ainut mielenkiintoinen aihe sen luennoilla..
Meillä oli taidekoulussa oikein filosofian professori (kai, en minä voi muistaa..) pitämässä filosofian, äidinkielen ja estetiikan luentoja. Jostain syystä tämä rofessori ei minusta pitänyt ja jokaista sanomaani asiaa vastustettiin, vaikka ensimmäisellä luennolla annettiin ymmärtää että kaikki mielipiteet on oikeita. No jaa. 
Ja vaikka todellakin olin jokaisella luennolla, tein kaikki tehtävät ja aina silloin tällöin jopa uskalsin kertoa mielipiteeni, sain kursseista ykkösen. Miksi?! Olisi nyt voinut antaa edes kakkosen! (numeroita oli 1-5)  Muutenkin itse opettajalla oli totaalisen omituisia käsityksiä asioista, kuten tuo, että iltataivas helottaa punaisena koska lentokoneet on saastuttanut ilmakehän.. öö, just. Ja kerran se selitti, että "kannattaa miettiä avaruuden suuruutta, se on hyvää filosofointia" ja kun sanoin, että yläasteen ympäristotiedon ja biologian opettaja oli kehottanut että ei kannata ajatella sitä liikaa, koska siitä voi tulla hulluksi, opettaja nauroi minulle päin naamaa ja kysyi: "Kumpaa sie uskot ennemmin, filosofia vai biologian opettajaa?!" Vastasin siihen että opettajaa. 

Ja todellakin, tällaisten ihmisten takia syön lääkkeitä, josta auttavat minua ajattelemaan niin, että ei kaikki vihaa minua. Miulla siis on sosiaalisten tilanteiden kammo. Että näin.