Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi merkitse 25 ystävääsi. Sinun täytyy merkitä henkilö, joka merkitsi sinut. Jos minä merkitsin sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.

Ei minua kukaan tagannut, vaan pöllin kun ei ole muutakaan tekemistä..


 1. Jos miun täytyisi sanoa fiktiivinen hahmo joka kuvaisi minua niin se olisi Mörkö. Olen yksinäinen, iso musta möykky joku ei ikinä puhu mitään mutta vainoaa muita. x)

2. En pidä suklaasta.

3. En myöskään pidä kahvista.

4. Teekään ei oikeastaan maistu.

5. Oon tosi harvoin kipeä ja kun se normi flunssa iskee, se on kettumoinen suunnilleen viikon ja sit se loppuu.

6. En oo koskaan osannut harrastaa mitään.

7. Rakastan eläimiä ja yleensä aina kun telkusta tulee luonto-ohjelma niin oon silmä tarkkana kattomassa. :)

8. En lukenut yläasteella kertaakaan kokeisiin ja harvemmin niihin tuli luettua ala-asteellakaan.

9. En oikein ikinä tehnyt kotiläksyjä koska en katsonut niitä oppimisen kannalta tärkeiksi. 

10. Roikun paljon nettituttavissa ja yleensä kiinnyn heihin liikaa.

11. En osaa pelata kunnolla videopelejä vaikka rakastankin niiden seuraamista kun joku muu pelaa.

12. Pelkään herääväni yöllä siihen että joku tuijottaa/seisoo sängyn vieressä.

13. Pelkään unissakävelijöitä, siskoni kävelee usein unissaan ja juttelee niitä näitä, se on joskus hyvin ahdistavaa. :s Tämä liittyy aika paljolti edelliseen pelkoon.

14. Dataan lähes 24/7

15. Tykkään pitkistä keskusteluista kaverin kanssa.

16. En hirveästi tykkää marsuista. Tämä johtuu siitä, että pentuna kaverin marsu puri minua kädestä ja se sattui ihan helkatisti!

17. Olen luulosairas. Kuvittelen jatkuvasti olevani vakavasti sairas, yleensä kuvittelen että miulla on syöpä. 

18. En pidä sianlihasta enkä kanasta, ellei niitä ole valmistettu tietyllä tavalla.

19. Inhoan hippejä ja periaate kasvissyöjiä.

20. Haluaisin kauneusleikkaukseen; nenä uusiksi.

21. Haluaisin pienentää rintojani sekä poistaa kohdun. 

22. Mielestäni pojille/miehille on coolimpia vaatteita kun muijille, ja siksi olenkin lähes transu, käytän liiankin usein miesten vaatteita.

23. Mursin pentuna jalastani luun, minkä ei pitäisi ikinä murtua.

24. Hävitin mystisesti lemppari My Little Pony -leluni. Se vaan ihan oikeasti katosi yön aikana!!

25. Uskon kummituksiin ja muihin yliluonnollisiin asioihin.